Pachnący Sukces Pisany Szminką

21 mają 2009roku w klubie Maska na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie pachniało ... kobietą sukcesu; liderką inteligentną emocjonalnie.


"Byliśmy zaszczyceni mogąc uczestniczyć w niezwykłym spotkaniu kobiet biznesu, podkreślając zapachem charakter imprezy"
, mówi Agnieszka Dąbrowska z agencji ad*aroma. Kreacja zapachowa miała na celu wprowadzić w nastrój spotkania - "Liderem być-Kobietą być". Ponadto zapach kobiety sukcesu podkreślał niezwykłość wieczoru oraz jego kobiecy charakter.


Następne pachnące, kobiece wieczory są planowane...

marketing zapachowych, aromamarketing

AKTUALNOŚCI

 
 

ad*aroma - marketing zapachowy

D2B Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 39a
02-672 Warszawa
tel. 022 382 1234
tel. 022 382 1267

adaroma@adaroma.pl

RSS ad*aroma RSS

PL EN

Definicja marketingu zapachowego

Marketing zapachowy (aromamarketing) - koncepcja marketingowa, polegająca na aromatyzowaniu pomieszczeń firmy. Podstawowym zadaniem aromamarketingu jest stworzenie przyjemnej, prozakupowej atmosfery w miejscu sprzedaży oraz w punktach obsługi klienta.

więcej...